Email marketing je najdonosnejši kanal neposrednega trženja, saj po raziskavi DMA v povprečju na vsak porabljen 1 $ ustvari 42 $ (DMA, 2019).
Email marketing bi moral biti ključni steber vaše strategije digitalnega trženja. Če ne izvajate email marketinga, je isto, kot da bi pustili denar ležati na cesti.
Če pa ste nekoliko zmedeni, kje začeti, je to povsem normalno. Email marketing je obsežna disciplina. Začetniki se zlahka izgubijo v morju orodij, tehnik in terminologije.
Kaj je email marketing? Email je neposredna komunikacijska linija z najbolj angažiranimi strankami in potencialnimi strankami, zato je dober email marketing izredno pomemben. Nekatere statistike pravijo, da kupci, ki kupijo preko email sporočil, porabijo za 138 odstotkov več, kot tisti, ki ne prejemajo ponudb po emailu.
V času, ko trženje na socialnih omrežjih in adwordsih postaja vedno dražje, je izredno priporočljivo, da se trženje preusmeri na čim več kanalov in tako nismo odvisni od samo enega digitalnega kanala. Email tako postaja vedno pomembnejši kanal za trženje. V primerjavi z oglaševanje na socialnih omrežjih in preko googla, je zelo poceni.
Potrebujem email marketing?
Začeti je enostavno! Email naslove lahko pridobivamo preko prijavnih obrazcev na spletni strani (sign up forms – exit intent, flyouts in popups). Na pridobljenih email naslovih lahko začnemo graditi avtomatizirane tokove, ki samodejno pošiljajo sporočila v različnih fazah celotne poti stranki.
Sprožilci tokov so lahko različni dogodki na vaši spletni strani (zapuščena košarica, ogled določenega izdelka, obisk določene spletne strani, zahvala kupcu po nakupu, spoznavna sporočila – predstavitev podjetja,..)
email marketing Avtomatizirana sporočila – WELCOME flow Email ima višjo stopnjo konverzije kot druga trženja Stranke ali potencialne stranke, ki so se prijavile in postale vaši “naročniki”, si vas želijo slišati. V veliko primerih lahko to pomeni, da bodo ti postali eni izmed vaših najbolj dragocenih strank.
Raziskave so pokazale, da zaradi email marketinga nakup opravi nekaj več kot 4% strank, v primerjavi z 2% prometa v google adworsih in 1% ali manj na socialnih omrežjih. Prednost je tudi, da imate možnost segmentiranja in pošiljanja ciljno prilagojene vsebine.
Pravilno targetirana in segmentirana, personalizirana sporočila Zakaj so targetirana sporočila tako dobra? Pogosto vodijo k boljšemu sodelovanju s strankami, večjemu številu konverzij in boljši izkušnji uporabnikov. Dobro segmentirana sporočila lahko prinesejo do trikrat več dohodka.
Obstaja veliko načinov, kako lahko segmentirate svoj email seznam
Demografski podatki o naročnikih (starost, spol, lokacija itd.) Ogled/zanimanje stranke za določene izdelke Način prijave Odzivi na sporočila (odpiranje, kliki itd.) Pogostost nakupa in znesek porabljenega denarja Interakcija s spletnim mestom (zapuščena košarica, ogled določenega spletnega naslova,…) email marketing Segmentiranje Timing! Dosežite prave ljudi ob pravem času Ko si enkrat ustvarite segmente kupcev, boste lahko ob pravem času dosegli prave ljudi. To izboljša dostavo vaših sporočil in hkrati spodbuja več konverzij, prodaje ter prepoznavnosti blagovne znamke.
Povprečen odstotek odprtih sporočil je med 20 do 30 odstotkov, medtem, ko naj bi običajne objave na Facebooku videlo le dva odstotka vaših sledilcev. To pomeni, da je desetkrat več možnosti, da bodo vaše stranke videle sporočilo, kot pa objavo na Facebook-u.
Preprosto analiziranje in optimiziranje Pri email marketingu se moramo osredotočiti na različne ključne kazalnike uspešnosti, kot so:
dostava email sporočil v poštni predal odstotek odprtih mailov (open rate) in preusmeritev (bounce rate) konverzije prihodek glede na prejemnika sporočila prihodki od email marketinga življenjska vrednost kupca (LTV) Z A/B testiranjem si pomagamo, da ugotovimo kaj deluje in kaj bi bilo mogoče izboljšati. Te rezultate lahko potem uporabimo tudi na drugih kanalih za trženje. Ko pošiljate targetirana email sporočila, boste izboljšali odnose s strankami, kar pa bo privedlo do večje prodaje. Z dobro delujočim in vodenim email marketingom boste povečali prodajo, prihodek in dvignila vašo blagovno znamko na novo raven.
email marketing analiza Analiziranje Potrebujem email marketing
Kaj narediti, če nas nekdo “vrže” v SPAM? Potrebno se je zavedati, da je naš cilj pri e-mail marketingu imeti v naši adremi samo tiste osebe, ki se jim zdijo naša sporočila vredna dostave v njihov poštni nabiralnik. Iz tega razloga moramo pozitivno gledati na vse, ki se odjavijo iz prejemanja naših sporočil.
V kolikor to dosežemo, imamo posledično manjše stroške s pošiljanjem in manj možnosti, da naša pošta pristane v SPAMU, ter imamo tako boljšo dostavnost naših sporočil.
Poleg tega je pomembno redno posodabljati in vzdrževati svoj seznam prejemnikov. Z zbiranjem povratnih informacij, prilagajanjem vsebin glede na odzive, ter rednim čiščenjem neaktivnih ali neželenih prejemnikov lahko izboljšate svojo dostavnost in ohranjate visoko angažiranost prejemnikov.
V kolikor ste spoznali, da vaše podjetje potrebuje pomoč pri email marketingu, nas prosim kontaktirajte, in z veseljem vam bomo prisluhnili.