
Glowen
Izdelava spletne strani, logotipa peči, aplikacije, Grafično oblikovanje.

Naloga, predstavljena iz strani naročnika
Spletna stran
Pri podjetju Glowen so si želeli, da bi njihova spletna stran odražala inovativnost, tehnično dovršenost in moderen privdih, kot ga imajo tudi njihovi izdelki. Našli smo skupen marketinški jezik, saj so se zavedali da še tako dober izdelek potrebuje dobro izdelano spletno stran. Za uvodno stran spletne strani smo se dogovorili za minimalističen drsnik, ki predstavlja vse njihove izdelke, opremljene z dvema gumboma, preko katerih lahko kupec o izdelku izve še več ali pa le tega kupi. Ker smo želeli, da izdelek pride kar se da do izraza, smo za razliko od običajnih navigacijskih menijev dodali zgolj razširitveni meni v obliki njihove peči ter se s tem izognili obširnemu tekstu, ki bi uporabnika lahko zmedel že na začetku. Za dodatno izstopanje je stranka prav tako imela željo po inovativnem načinu kupovanja. Ker pri podjetju skrbo ročno zapakirajo vsak paket, smo prišli na idejo, da uporabnika vključimo v gradnjo svojega paketa z novim načinom kupovanja, v katerem se vsak izbran izdelek pojavi v za to oblikovani škatli na uporabnikovem zaslonu.
Pri izdelavi spletne strani smo bili pozorni, da stran kljub vsem nadgradnjam in za Slovenijo še ne običajnem načinu delovanja uporabniku izpade kar se da domače. Z načrtom spletne strani smo se lotili filozofije preprostega nakupa. Kupcu je zraven nove vrste nakupa v spletni trgovini še zmeraj na voljo standardni on click nakup. Kupcu smo njegove odločitve skušali tudi olajšati z dodanimi filtri in organizacijo izdelkov.
Ker pa podjetja da veliko na unikatnost in na svoje stranke smo hoteli, da njihova spletna stran odraža prav to mentaliteto. Izvedli smo spletno anketo kaj menijo stranke o njihovi tedanji spletni strani, kje so slišali za njihov produkt, kaj bi spremenili… Po raziskavi smo ugotovili, da gre veliko prometa še zmeraj po priporočilu za to smo na spletno stran uvedli affiliate marketing program oz. “točke zvestobe” s katerim bi ljudi še dodatno vzpodbudili k promociji izdelka hkrati pa z njihovo zvestobo nagradimo kupce z določenim procentom, pri vsakem nakupu, ter brazplačnim artiklom.

Razvoj aplikacije
Ker delo pri podjetju Glowen zajema obilo različnih strokovnih področij, mora biti prisotna tudi temu primerna organizacija. Ročno upravljanje vsakodnevno dodeljenih nalog zna biti izjemno časovno potratno, zato se je na željo podjetja razvila aplikacija za razbremenitev dela zaposlenih, ter uvajanje novega kadra. Z njo se celotno beleženje procesa poenostavi.
Zraven industrijskega dela smo razvili še del za uporabnike obstoječe strani. Tukaj lahko pogledajo razne recepte, videoposnetke in druge pomembne informacije, kakor tudi spremljajo stanje svojega naročila. To zajema vse od začetnih faz sestavljanja in pakiranja do prihoda pošiljke na dom. Aplikacija ima ob čistem industrijskem in uporabniškem delu dodan še administrativni del. Dodali smo programsko logiko za avtomatizacijo naročil, vsako poslano naročilo se avtomatsko pošlje iz strani naročnika preko aplikacije v fazo pakiranja, s čemer prihranimo delo administraciji. Vsi davki poštnina in potrebni podatki se tako vnesejo v bazo podatkov, ter se nato pošljejo v proces printanja GLS nalepk.

Grafično oblikovanje
Podjetje daje velik poudarek na oglaševanje svojega izdelka. Svoje oglase so želeli še bolj dodelati, da bi le ti izstopali na trgu. V ta namen smo pripravili široko paleto oglasov od najrazličnejših enostavih minimalističnih do drznih geometrijskih z živimi barvami.
Podjetje je v času sodelovanja razvilo tudi nov izdelek, ki pa še ni imel izdelanega logotipa. Naša ekipa je ob podrobni analizi že obstoječih izdelkov izdelala nekoliko bolj moderen in tehničen logotip, ki pa je v skladu s preostalo vizualno podobo družine Glowen peči.
Ob oblikovanju grafične vsebine smo podjetju pomagali pri razvoju svoje “in house” media ekipe. Z našim znanjem smo uvedli kader za snemanje in montažo promocijskih, kot dui izobraževalnih video vsebin. Podjetju smo za njihove video vsebine pripravljali tudi vmesne grafike in scenarije za njihove vsebine.



